feliciamaria.

Aloow, har inte orkat skriva tills nu. Igår va ju ute, från typ sex till aa ja kom hem till evin, sov dära inatt haha den dära tjejen alltså, man kan aldrig ha tråkigt med henne, o jag älskar henne så galet mycket!! Vänner har kommit och gått men det har alltid vart jag, evin & maria. Oavsett vad. Anyway, vi somnade väll runt sex imorse? Och vaknade runt tolv idag, o då vaknar jag upp med 19 samtal från mina föräldrar haha skulle hem på morgonen för kusiner o farmor farfar kom, iaf så pappa hämta mig direkt, åkte hem. Har vart så trött hela dagen, så direkt när dom tagga tvätta mitt ansikte o allting, sen gick jag o la mig, sov som en åsna vakna för ett litet tag sen, känner mig fortf trött, o börjar känna mig sjuk. Har ingen jävla lust att gå ut idag, så idag stannar jag hemma med one tree hill :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0