ingen e nämnd ingen e glömd

har haft utegångsförbud sen onsdags för ja nte svara i luren när mamma ringde mej -.-  satt i cristians källare o grejer hade hänt så aa plus de fanns inge täckning.. utan att jag vet om så letar hela sollentuna efter mig folk ringer runt tii föräldrar vene vad hahaha knas, aja ja tror utegångsförbudet e över? mamma har nte sagt ngt ja va ute igår ja o damla tagga tii min storebror vi städade där hahahahah får 500 för de :b iaf vid halv 9 vi va tbx vi såg robin jakob o jack gå ner mot tågen dom va påväg till daniela :) va i rödan ett tag till 10 ungefär sen jag rullade hem.. idag ska tii arlanda stad tii mina kusiner, stephanie fyller 1 år höhö så vi ska va där :) när vi ändå äri närheten av arlanda skaja senare fixa lite saker me passet o så bagaget skicka iväg saker i förväg sen vid 7 ska rulla hemmåt lr tii min storebror hämta pengarna, sen möter hoda iflal hon kan träffas sen ska handla i ica hahahahahah.. aja ska börja fixa mej nuu..
peace out  /Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0