like a rainbow 'round my heart that's how strong my love is baby

fuck this shiiiiiit! fucking fitt ångest asså jag dööör vill typ sova(?) jaaaa saknar haaaan :( asså allt e knas, va typ den gladaste människan på fucking jorden i söndags, sen allt förändras dagen efter får fett me fucking flipp asså SKIIIIIIT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! efter 1år krigande haha, försent så fuckas mina känslor asså hahahaha de upp & ner, en dag ja kan va såhära måste ha han, andra dagen haha veme han ? :p ahaaa han ääh vie ba såhära nära vänner de mycke bättre :) sen nästa dag FUCKING ÅNGEST BEHÖVER HAN :'(
fan ere här asså.. ? :/ aja de för mke problem ...
IDAG JA GIVCK FRÅN SKOLAN 11 FÖR JA FUCKING HATAR MIN HORSKOLA PALLADE NTE VA KVAR, träffade nicklas hogir o stella sen ömer kom sen vi drog hem tii stella vi va i malmvägen typ vid kvart över 4, pallade nte va ute så ja tagga hem sen min jävla mamma ringer & ba heej hur mår du? ja ba bra hon ba vare du, ja ba OM DE TYST VAR FAN TROR DU ATT JAG ÄR  NÅNSTANS!!!!!!!!! hon ba hemma hon löät såhär fett glad, ja ba A hon ba aa men ja är hos morbror lala kmr hem snart ja ba KOM INTE HEM SNÄLLA hon ba varför inte, helt glad asså :S ja ba VILL NTE PRATA ME DEJ HEJDÅ sen ja klicka..
e så fucking sur på henne hon har fuckat för mej ordentligt asså FLIPP PÅ GUD ASSÅ JA VET  NTE VA JA KMR GÖRA FÅR FUCKING FITT SYKÅÅS ASSÅ ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH FUCK THE WOOOOOORLD !!!!!!!!!

/ MARIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0