SVAR / Maria.k

naomi and Daniela the cuuuulest! om PÅVÄG TII ROMME HAHAHAHAHA:
haha nej men tro inte att vi menar någon person? Du vet man luktar ju efter man åkt skidor eller hur och det är varmt och man åker långt aso det var inget illa menat mot någon person ifall det var det ni trodde :P

svar; vrf e ni så mobbade för ? driver ni me mej eller ? jag vet exakt vem ni menar både jag och ni vet och säkert alla andra har fattat de, å de här va påväg till romme inte från romme så de luktade ingenting och inte heller påväg hem så sluta fucking snacka massa skit och plus naomi en grej till dej hoppas att du läser å får in de i ditt huvve, de som hände va lika mycket ditt fel som hans fel så sitt inte å hata han för något ni båda var med om, å så som jag fattade det hela så var de du som började med allt. skriv nte massa skit i min å fellis blogg om en snubbe som är barndomsvän tii mej ja skiteri va han har gjort mot dej de är vad han gör mot mej som räknas och lek inte dumma nu jag vill inte nämna hans namn de skulle ba vara synd men duvet exakt vem jag menar så sluta va så fucking mobbad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0